-->
Rust Yeni Güncelleme Türkçe

Rust Yeni Güncelleme Türkçe




Yükleme İpuçları
MAURINO BERRY
Bazı ipuçları içeriğe dayalı bir şekilde oyuna girmedi, bu nedenle yükleme ekranının sol üst köşesine, sunucuya katılmayı beklerken yararlı ipuçları verecek bazı metinler ekledim. İnsanlara sudaki ışınımı yıkabildiklerini hatırlatmaktan ötürü, bir kamp ateşinde metal parçalar için teneke kutuları eritmek için. Sonuçta rasgele döngü olacak yaklaşık 25 yükleme ekranı ipucu var. Onları uygulamak çok kolay olduğundan, bizim için yeni ipuçları önermekten çekinmeyin.
SMG Maliyet Azaltımı
MAURINO BERRY
Sanırım SMG'ler her birinde iki Yay gerektirmede biraz pahalı olabilir, bu yüzden Thompson ve Özel SMG maliyetlerinden bir Bahar ve 5HQM kaldırdım. Belki biraz daha kullanıldığını göreceğiz? Veya belki AK47'yi neredeyse daha da zorlamalıyım?

Pala
Her zaman iyi bir yakın dövüş silahı bulmanız için bir plan bulmanız gerektiğini düşündüm. Machete'i Tier 1 Workbench gerektiren varsayılan bir plan yaptım. Önümüzdeki hafta işyeri gereksinimini kaldırabilirim, ancak bunun nasıl yürüdüğünü görelim.

Ekiciler, toprağın koyulaştırılması yoluyla bir kez daha doygunluk değerlerini gösterirler. Bu, performans değerlendirmeleri nedeniyle bir süre devre dışı bırakıldı ancak o zamandan bu yana düzeltildi. Ahşabın da daha koyulaştığı, bir sonraki yamada sabitlenecek küçük bir hata olduğunu unutmayın.

Rastgele Tahta Maliyetler Kaldırıldı
MAURINO BERRY
Sac Metal Kapı yapmak için 300 çarpık Ahşabı kullanmak ne kadar can sıkıcıydı hatırlıyor musun? Uyku tulumu için 100 Ahşap ne olacak? Artık endişelenmeyin, çünkü bu maliyetler her iki öğeden de kaldırılmıştır.
Kağıt, oyuncuların üzerinden atlamak zorunda oldukları tamamen yararsız bir çember oldu. Oyundan çıkardım, böylece Not ve Bina Planı doğrudan Wood'dan hazırlanmış olabilir.
Viewmodel Giyim
TAYLOR REYNOLDS
Şimdi, görüntü modelleri tek bir sabit teçhizat kullanıyor, birkaç ay önce prototip yapmış olduğum görüntü modeli kıyafetlerine geri döndüm.
Oldukça sık talep edilen bir şey ama kabul edilebilir bir şey elde etmek için biraz çaba sarf ediyor ve o zaman bile görüntüleyebileceğimiz ayrıntıda bazı tavizler vermemiz gerekecek. Öğelerin hepsi başka bir oyuncudan görme kriteriyle dizayn edildi; bunları view modelinde göstermek, onları çokluk ve doku çözünürlüğünün (özellikle alt sağda Burlap Gömleği üzerinde görülebilen) çok kat daha büyük gösterdiğini ve maalesef mevcut derilerin belirli bir çözünürlükte yazılması nedeniyle bu çözünürlüğü yükseltmek uygun bir seçenek değildir.
Bu sorunlara rağmen, bir silah çıkarmak ve onca yıl sonra çıplak elinize bakarak neye giydiğinizi görmek güzel oluyor.
Görünüş modeli üzerinde görünecek kıyafet eşyalarının çoğundan geçtim, ancak geri döneceğim ve eserlerin bir kısmını denemek ve ortadan kaldırmak için sadece bir miktar daha geometri ekleyeceğimi düşünüyorum Onları hayata geçirmek için bir programcıya teslim etmeye hazır önemli bir sorun olmamış olması koşuluyla, önümüzdeki hafta bitirmelerini sağlamalıyım.

Daha Fazla Su Kuyusu
VINCENT MAYEUR
Geçen hafta tanıtıldığım Su Kuyuları iki varyasyon daha ekledim.

Hurdađa Düzeltmeleri
VINCENT MAYEUR
Hurdalıklı oyuncular için kısıtlı hareketin bir yan etkisi, helikopter yağmuru havada görünmez hacimler üzerinde bazen kayganlaşması anlamına geliyordu. Bu bölüm düzeltildi. Bununla birlikte, devriye helikopterlerini çiftçiliğe çekmek isterseniz, çöktüğü şoppa hala Hurdalıklı bölgede sınırlanmış bölgelerde bulunabileceğinden farklı bir site arayın. Akıllı olun yerine onun güzel tabana götürün.
Performans İyileştirmeleri
ANDRÉ STRAUBMEIER
Bellek sızıntısını hata ayıklarken, optimize edilebilecek bazı alanlara rastladım. Bunlardan en büyüğü, kanama, soğuk, ısı, açlık veya dehidrasyon gibi şeylerden zaman alan 5 ms'lik bir masraf ve önemli GC tahsisatlarıydı. Hasar saniyede birden çok kez uygulandığından bu oldukça önemli bir hitti; bu nedenle hızla her saniyede birden fazla kareyi kaybetti.
Diğer bir tanesi, probumuzda herhangi bir şey yapmamamıza rağmen, yansıma sondamızı canlandırdığımızda her saniyede 6ms vuruştu. Bazı parametreleri yeniden yapılandırdım ve etkisini yaklaşık 1 ms'ye düşürdüm - yine de ideal değil ama Unity buna baş etmenin daha iyi yollarını bulana kadar bunu yapmak zorundayız.

Bellek sızıntısı
ANDRÉ STRAUBMEIER
Alistair ve ben, zor bir bellek sızıntısının hata ayıklama sürecindeyiz. Görünüşte rasgele zamanlarda ortaya çıkan ve çoğaltmak için saatlerce sürebilen şeylerden biridir. Sistematik olarak potansiyel nedenleri ortadan kaldırarak onu daraltmaya çalışıyoruz, ancak şu ana kadar ne Birlik ne de Mono'nun sızdırdığı anıyı gösterdiği için fazla şansımız olmadı. Hâlâ söylemek istedim, üzerinde çalıştığımızın farkındasın.
Çıkışta Kilitlenme
ANDRÉ STRAUBMEIER
İki günün en iyi bölümünü rezil "çıkışta kilitlenme" sorununu gidermek için harcadım. Çoğumuzun sorunu yeniden üretmesi bile mümkün olmadığından takip etmek oldukça zordu ve bu gerçekleştiğinde bile oyun bize kayıtlardan yığın izi vermedi; bu da oyuncuların kaza raporlarını oyuncuların yerine işe yaramadı. Bunun nedeni sunucu bağlantısını kesmeden önce EAC'yi kapatmamızdı. Duh. Buna elveda deyin:

Boonie / Bandana / Cap Deri sabitlenir kilidini açar
GARRY NEWMAN
Bir Bandana, Boonie Hat veya Cap için bir cildiniz varsa, eşyanın elinizin altına alınması için kilidi açılması gerekiyordu. Maalesef, oyunda paketlenmiş olan bu öğeler için orijinal derilerden birine sahipseniz, yalnızca bu işe yarayan bir sistemde hata vardı. Bu nedenle, yalnızca bazı insanlar etkilenmiş olduğu için konunun belirlenmesi çok zordu. Bu artık çözüldü ve herhangi bir sunucuda oyun oynamanıza izin verecek herhangi bir öğe için tek bir cilde sahip olursunuz. Üzgünüm.

Ağaç Revamp
DAMIAN LAZARSKI
Yeni Douglas Firs ve Çam ağaçları artık bitti ve şeylerin performansına ve teknik yanına bakıyordum. Hepsinde LOD'ler yaptım ve dikkat çekici bir pop-in olmadan yumuşak LOD geçişleri yaratmayı başarmıştım. Diogo ile çok fazla performans yükü yaratmadan reklam panolarını oluşturmamıza izin verecek özel bir taklitçi sistemin uygulanmasını tartıştım Bu hafta göstermek için göz kamaştırıcı bir şey yokken, tüm bu çalışmalar, ileriye doğru bir yol bulmamıza, her şeyi temiz ve düzenli tutmamıza yardımcı olması için gerekliydi. Bu yeni taklidçi sistemle, daha yüksek yoğunlukta ağaçlar ve çalılıklar elde etmeyi umuyoruz ve sonuçların çok uzun mesafelerde saklanmasını umuyoruz. Önümüzdeki haftalarda hepinizi bu konuda güncel tutacağım.
Yeni ağaçlar için mip haritalarını da özelleştirdim. Birlik, daha küçük mip haritalarında alfa kapsama alanının korunmasına izin veren bir ayara sahiptir ve sonuç olarak, ağaçlar artık uzakta bile çok dolu görünüyorlar.

Hayran Animasyonlar
ALEX WEBSTER
Kalan hayran animasyonlarına devam ettim. Parlama ve el feneri yeni eklemelerdi, bu yüzden Birlik'te kurulmaya ihtiyaç duyduk. Bu hafta sonuna kadar güncellenecek şeyler umuyoruz. Bundan sonra, silahlar arasındaki ilerleme hızını kontrol etmek, kırpma sorunlarını ikiye bölmek, çimdiklemek gibi şeyler yapmak için hepsini bağlamda hızlı bir şekilde inceleyeceğim

DIOGO TEIXEIRA
Birkaç böcek dışında, erken erişimden ayrılmak için yola çıktıkça, genellikle grafik ile ilgili cilalama çalışmalarına odaklandım. Performans ve hafıza yükü. Bu hafta hem saç hem de celp kodunda bir kaç bellek ayırmayı ve ikinci için çalışma zamanı optimizasyonunu elimine ettim.
EA'yı terk edinceye kadar elimden geldiğince parlatmaya devam edeceğim, daha sonra bunun için yeni özellikler erteleyelim.


Sesler
ALEX REHBERG
Çoğunlukla, bu hafta üzerinde çalıştıklarımın üçüncü / birinci şahıslara ait ses tutarlılığını bitirmeye odaklanmıştım ve şimdi hepsinin bittiğini düşünüyorum! Birinci kişinin dağıtması da dahil olmak üzere el tipi su kaplarını (Kepçe, Bota Çantası vb.) Tamamladım. Tıbbi Şırınga için üçüncü şahıslara sesler attım ve şırınga seslerinin geri kalan kısmında biraz pas verdim. Ayrıca Flare (birinci ve üçüncü kişi) için yeni bir ses seti hazırladım ve bina planlayıcısı için üçüncü kişilere konuşlandırma sesleri çıkardım.
Bu hafta da birkaç küçük sesli şey yaptık. Anket şarjının yanıp sönen bir sigorta sesi var ve şimdi daha iyi bir konuşlandırma sesi geliyor. Bazı ortam seslerimdeki ses seviyesini ayarladım ve bir yönetici bir grup bilimadamı ortaya çıkıp hepsi aynı anda çekim yaparsa ayağa kalkacak bazı performans sorunlarını hafifletmek için silah sesleri üzerindeki genel maksimum ses sayısını düşürdüm.


Alıntı: https://rust.facepunch.com/blog/devblog-195/
Kaynak : https://rust.facepunch.com/blog/devblog-195/

0 Response to "Rust Yeni Güncelleme Türkçe"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel