-->
Lol  4000 RP Çekilişi

Lol 4000 RP Çekilişi


Lol  4000 RP Çekilişi - League of Legends, Riot Games tarafından geliştirilen ve yayımlanan video oyunu 27 Ekim 2009 tarihinde piyasaya çıkmıştır. Oyun Warcraft III haritası olan Defense of the Ancients örnek alınarak yapılmıştır. Oyunun baş tasarımcısı, Defense of the Ancients haritasını tasarlayan Steve Feak'dir. Oyunda Riot Games  yani  RP denilen oyun parası ile şampiyonlar , kostümler , sandıklar vb oyun içerikleri alınabiliyor. Siz değerli ziyaretçilerimiz arasından 10 kişiye 400 RP yani toplamda 4000 RP dağıtacağız. Katılım belirli kişiye ulaştığında çekiliş sonuçlarını açıklayacağız. Ardından duruma bağlı yeniden RP dağıtacağız.


Çekilişe Katılmak İçin ;

Bu okuduğunuz yazıya oyun nickinizi ve hangi sunucuda oynadığınızı doğru bir şekilde yorumlar kısmına  yazınız. Çekilişin hızlı sonuçlanması için yazıyı herhangi bir sosyal platformda  Lol oynayan arkadaşınıza paylaşın.

80 Responses to "Lol 4000 RP Çekilişi"

  1. Nick:ArifTR123

    Türkiye sunucusunda oynuyorum

    ReplyDelete
    Replies
    1. yorum yapmayı bulamadığımdan buraya yazıyorum
      HTY Chrest
      TR Sunucusu

      Delete
    2. yorum yapmayı bulamadığımdan buraya yazıyorum HTY Chrest TR Sunucusu

      Delete
    3. yarum yapmayı bulamadıpğımdan buraya yazıyorum
      nick:QuanarilTR
      tr serverinde onyuyorum

      Delete
  2. nick:HEAD SHOT PROSU TÜRKİYE SUNUCUSU

    ReplyDelete
  3. NİCK : Yeis Stunpid
    TR SERVERİ

    ReplyDelete
  4. Nick :ESPRESSOPATRONUM
    Server: EU West

    ReplyDelete
  5. Nick:StingingStroke32
    server:Tr

    ReplyDelete
  6. Tr Server
    Nick : Leonidas41

    ReplyDelete
  7. Nick:TasteMyBlooD06
    EU West

    ReplyDelete
  8. Nick:IMevzuVatanım

    türkiyede oynuyorum

    ReplyDelete
  9. Nick: Kenma
    Tr sunucusu

    ReplyDelete
  10. Nick : XENMEG0 Sonda Sıfır var
    TR SUNUCU

    ReplyDelete
  11. Nick : PL Captan
    Türkiye sunucusu

    ReplyDelete
  12. Türkiye sunucusu nick: IrResistibLes

    ReplyDelete
  13. nick:darkfearless00
    Türkiye sunucusu

    ReplyDelete
  14. Nick : Apolleus Türkiye Sunucusundayım.

    ReplyDelete
  15. Nick: Pala Pyke
    Türkiye Sunucusu

    ReplyDelete
  16. Nick: QQ NameLess
    Sunucu:TR
    Açıklamam : ins beni secersiniz :-P

    ReplyDelete
  17. Nick:Black Claw
    Türkiye Sunucusu

    ReplyDelete
  18. Nick : M3ster Fri3nd

    Server : Türkiye

    Lütfen beni seçiiin hiç rp yatıramıyorum maddi durumuz iyi değil :(

    ReplyDelete
  19. Nick: Samuray Balgamı
    Sunucu: Türkiye

    ReplyDelete
  20. sweatclean96

    Türkiye

    ReplyDelete
  21. Nİck : Lord Shadow Z

    Sunucu : Türkiye

    ReplyDelete
  22. DR Hanasomay

    Tr Sunucusu

    ReplyDelete
  23. Nick JusThink
    TR serverinde oynuyorum

    ReplyDelete
  24. Nick -> QQERFQ

    TR serveri oyuncusuyum.

    ReplyDelete
  25. nick: TogetherNight Türkiye Sunucusu

    ReplyDelete
  26. nick: SniperBugrA Türkiye Serveri

    ReplyDelete
  27. NİCK: Kumandacii Türkiye sunucusu

    ReplyDelete
  28. NİCK : Iaved

    TR sunucusunda oynuyorum

    ReplyDelete
  29. Nick: HD ZedD HD

    Türkiye sunucusunda oynuyorum

    ReplyDelete
  30. Nick: MorgothEternity
    Tr serveri

    ReplyDelete
  31. Angelofdeath257
    Tr Serveri

    ReplyDelete
  32. Nick: Apocâlypsé
    Server: Türkiye

    ReplyDelete
  33. Nick : SosyopatKontak
    Server : Türkiye

    ReplyDelete
  34. İsim: Martteo
    TÜRKİYE sunucusu

    ReplyDelete
  35. nick: Kawa no Kami

    Server: Türkiye

    ReplyDelete
  36. Nick : Babaconda33Cm
    TR
    email:mustafacansert014@gmail.com

    ReplyDelete

Iklan Atas Artikel