-->
The Forest Hileleri,Nasıl Yazacağım

The Forest Hileleri,Nasıl Yazacağım

     Aradığın The Forest Hile Kodları ise tam yerine geldin. The Forest Endnight Games Ltd tarafından 30 Mayıs 2014 tarihinde erken erişim oyunu olarak piyasa sürülmesinden 4 yıl sonra yani 30 Nisan 2018 tarihinde Steam'de 32 TL bir fiyatla tam sürüm olarak çıktı. The Forest tek oyunculu veya çok oyunculu arkadaşlarınızla oynayabileceğiniz sayılı  hayatta kalma oyunlarından birisidir.


  The Forest Hileleri Nasıl Yazacağım ?

  Oyun ana sayfasına girin hiçbir şeye tıklamadan  DEVELOPERMODEON yazın ve oyuna girin.Oyuna girdikten sonra F1 tuşuna basın sol üste hile yazma yeri açılacaktır. Alttaki kodlardan istediğinizi yazın ve Enter tuşuna basın.

İlginizi Çekebilir: Düşük Sistem Gereksinimli Oyunlar

The Forest Hileleri

  • addallitems  –  Eşya toplamak istemiyorsanız bu kod ile tüm eşyalar keycard hariç çantanıza gelir.
  • loghack on-off  – Odun toplamaktan sıkıldı iseniz bu kod tam size göre hileyi aktif ettiğinizde yani loghack on sınırsız odununuz olur koydukça hiç odununuz gitmez.Artık oduna ihtiyacınız yok ise hileyi pasif hale getirmek için loghack off kodunu yazmanız gerekir.
  • godmode on-off  –  Ölmekten bıktınız mı ? veya karakteriniz sürekli yoruluyor mu ? bu kod ile artık karakteriniz hiç yorulmuyor bunun yanında hiç ölmüyor da daha ne istiyorsunuz ?
  • spawnenemy  –  Canınız mı sıkıldı ? biraz aksiyon mu istiyorsunuz ? Bu kod da size göre çünkü istediğiniz zaman yanınıza yaratık çağırabilirsiniz . İlk önce kodu yazın ardın size yaratıkların kodları gösterecek siz oradan istediğiniz yaratık kodunu ezberleyin veya bir yere yazın . Yine aynı kodu yazın fakat bu sefer yanına istediğiniz yaratığın kodunu da yazın .
  • speedyrun on-of - Hız hilesi
  • buildhack on-of - Yapı hilesi

Bu hileler oyun içinde yazılan hileler idi bir de oyun başlangıç ekranında  yazılan kodlar var o kodlar ise bunlar ;

  • veganmode – Bu hile yaratıkların sadece geceleri ortaya çıkmasını sağlar.Gündüz rahatça kasılabilirisiniz.
  • ironforest – Bu hile sayesinde inşa ettiğiniz yapılar saldırıya uğrasa  bile kesinlikle yıkılmaz
  • regrowmode – Bu hile sayesinde ormanda kesilmiş ağaçların yeniden çıkmasını sağlar.
  • rawmeatmode – Bu hileyi zor oyun sevenler girebilir . Bir kere ölseniz bile kayıt tamamen silinir.
  • meatmode – Aktif olan tüm hileleri kapatır.

58 Responses to "The Forest Hileleri,Nasıl Yazacağım "

  1. Replies
    1. Rica ederim.Sitemize yine bekleriz.Herhangi bir sorununuz var ise sorabilirsiniz.

      Delete
  2. abi the forest canavar cıkartma nasıl oluyo bende olmuyorda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Youtube'da detaylı videolar var araştırırsanız bulabilirsiniz.

      Delete
    2. eğer huzurlu moddayasan canavarlar çıkmaz;

      çıkması için en kötü normal moda girmen lazım

      Delete
  3. odun hilesi çalışıyor ama odunu çıkartamıyorum

    ReplyDelete
  4. banda the forest 1.8 son surumdu abi kodu yaziyorum olmuyor neden ?

    ReplyDelete
  5. merhabalar. Dostum arkadaşımın kurduğu bir oyuna bağlandığımda DEVELOPERMODEON komutunu yazdığımda F1 tuşu Konsolu açmıyor. Sadece oyun kurucu için mi gerekli.

    ReplyDelete
  6. Kurucu olman gerektiği için olabilir.

    ReplyDelete
  7. Abi ben oyuna yerlisiz moddada yerlili moddada denedim DEVELOPERMODEON yazdım oyuna girdim F1 e bastım hiçbişey olmafı neden acil yardımm!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kardeşim aynısı bendede oluyor acil yardım lütfenn

      Delete
    2. DEVELOPERMODEON Yazısını dikkatli yazın deneyin olmazsa söyleyin.

      Delete
  8. Addalitems komutunu yazdım ekranın sağında birsürü yazı çıktı onları nasıl gidericem

    ReplyDelete
  9. abi oyun bitirme itemlerinin kodu nedir ?

    ReplyDelete
  10. var STORYADDALİTEMS BİŞİ Dİ GALİBA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Birisi oyunda deneyip kontrol edebilir mi acaba ?

      Delete
  11. Ben oyuna gririyorum developermodeon yazıyorum olmuyor ama

    ReplyDelete
  12. Lütfen cevap verin addallitems hilesini nasıl kapatıyoruz

    ReplyDelete
  13. Abi uçma hilesi beyanhız hilesi varmı
    Af edersin Ucma hilesi veya hIz hilesi varmi yazcaktIm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hiz hilesi var speedyrun on yaz hizlaniyon ucma yok ama minecraft mi oynuyon

      Delete
  14. arkadaşımla giridiğimde arkadaşım hileyi kullanamıyor sadece odayı kuran kullanabiliyor arkadaşım itemleri nasıl alıcak var mı bi çözümü?

    ReplyDelete
  15. Abi bi tane daha ekle hile buildhack on bu hile sayesinde loghack e bile gerek kalmiyobuild leri yapiyo

    ReplyDelete
  16. Addallstoryitems ise keycard ve diğerleri geliyor

    ReplyDelete
  17. Abi bende 1.10 sürümü f1-e basıyom olmuyo neden

    ReplyDelete
  18. birincsinde oldu 2. cisinde olması neden

    ReplyDelete
  19. Abi ben bir kere yaptım oyundan çıkıp tekrar girdiğimde DEVELOPERMODEON yazmak için F1 tuşu çalışmadı

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oyuna tekrar girince bir şeye basmadan DEVELOPERMODEON yaz sonra entera bas ondan sonra f1 e basarsan çalışır

      Delete
  20. arkadaslarıma gidiyor kod bazenleri

    ReplyDelete
  21. oyunun başlangıcında yazacağınız kodlar bunlar dediniz orasınıda uçaktan uyanıncamı yoksa developermodeon yazdığınız yerdemi yazacağız

    ReplyDelete
  22. Arkadaslar yorumlarinizi okudum oyun ilk sayfasinda hic bir seye basmadan DEVELOPERMODEON yazin ve oyuna girin f1 tusu yardimi ilede konsolu acip kapata bilirsiniz 3 4 yildir ben bu oyunu oynuyorum cokta memnunum cocugu en az 6 7 kere kurtarmisligim var

    ReplyDelete
    Replies
    1. arkadaşımla evler yapmak istiyoruz ama map açan kişi kullanabiliyor kodları arkadaşıma nasıl açıcak bu kodları onda F1 çalışmıyor

      Delete
  23. merhabalar ben hileyi kullanıyorum ama banakeycardın ikisde lazım onun kodunu unuttum hatırlayan varsa yazabilirmi çok acil lütfen

    ReplyDelete

Iklan Atas Artikel