-->
Dead By Daylight  Yeni Gelen Güncelleme

Dead By Daylight Yeni Gelen Güncelleme


  Dead By Daylight dün gece yani 12 haziran salı günü 4.7 GB boyutunda bir güncelleme yayınladı . Güncelleme ile oyunda ne gibi değişiklikler olmuş bakalım.İlk Başta  oyuna yeni gelen dlc videosunu izleyelim.

Steam hesabım : https://steamcommunity.com/id/BayHavali

                                            Dlc ile oyuna neler ekleniyor ? 




Yeni dlc Steam'de 13.50 TL gibi bir fiyatla satılıyor bence fiyatına göre içeriği baya iyi dlc ile oyuna ;

Father Campbell's Chapel isimli harita, Clown isimli katil, Kate Denson isimli sivil ekleniyor.

 Yeni Gelen Güncelleme İle Oyuna Neler Geldi ?


  • İçerik - Ölü By Daylight'a sahip olan oyuncular için Dwight için yeni bir kafa özelleştirme öğesi eklendi: Leatherface ™ DLC
  • İçerik - Çevrimdışı lobide ve mağaza bölümlerinde Killers için yeni boş animasyonlar eklendi
  • İçerik - DLC Bölümü ile bağlantı kurmak için yeni ana menü müziği eklendi
  • İçerik - Amblemler, kalitelerine göre Tally Ekranında görüntülendiğinde yeni sesler eklendi
  • İçerik - Entegre Basitleştirilmiş Çince, Japonca ve Koreli topluluk yerelleştirmesi
  • İçerik - RedShell üçüncü parti aracını oyundan kaldırıldı
  • Özellik - Survivor & Killer oyununu açıklamak için Öğretici seviyeleri eklendi
  • Özellik - Karakter ve kozmetik satın almak için bir oyun içi Mağaza eklendi. Mağaza şimdi de Sırlar Tapınağı'na ev sahipliği yapıyor.
  • Özellik - Oyuncu Seviyesi işlevselliği eklendi. Bu, oyuncuyu yükselterek yanardöner Parçacıklar ile ödüllendiren bir hesap tabanlı ilerlemedir.
  • Özellik - Tüm onaylama isteklerini yeniden tasarladı
  • Özellik - Yeni eklenen Mağaza ve Öğreticiler için barındırmak üzere ana menü ve oynatıcı yükleme düğmesi düzenlerini güncelledi.
Yaklaşan içerik ve değişikliklerle ilgili daha fazla bilgi için lütfen 2.0.0 Dev Mesajına bakın.

DENGE

  • Fiş yuvalarının kilidini açmak için seviye gereksinimlerini ayarladı. 2., 3. ve 4. dikme yarıkları şimdi sırasıyla 5/10/15 seviyelerinde açılır (15/20 / 25'ten aşağı)
  • Totemler, ayı tuzakları, kancalar ve jeneratörler üzerindeki katiller için kırmızı aura yoğunluğu ayarlandı.
  • Tüm karakterler artık 3 kişisel perksiyle başlıyorlar, varsayılan olarak (1. seviyede)
  • Değişen kanca oraları, Killer'in ayakta kaldığı süre boyunca her zaman görünür durumda. Bu değişiklikten önce, kancalar yalnızca kanca başka bir nesnenin arkasına gizlenmişse görüntülenecektir.
  • Wraith el feneri stun süresini 4 saniyeden 3 saniyeye düşürdü.
  • Katil toplama etkileşimi için aktivasyon aralığını azalttı
  • Wraith'in kırmızı leke ve terör yarıçapının başarılı bir şekilde gizlendikten sonra birkaç saniye kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi. Bu değişim Wraith'e ihtiyacı olan bir takviyeyi verir ve aynı zamanda jeneratörlere zarar verirken ve paletleri yok ederken de geçerlidir.
  • Survivor Katil tarafından vurulduğunda hızlanma eğrisini kaldırdı. Hızlanma eğrisinin kaldırılması, Survivors'un hızlanma sırasında varsayılan hızlanmalarını kullanmasına ve karakterleri üzerinde daha fazla kontrole sahip olmasına izin vermelidir.
  • Doktor ya da Hag kıvrımlarını Bloodweb'de ortaya çıkarma olasılığı ortadan kaldırıldı çünkü bu karakterler artık Yanardöner Kırıklar için satın alınabilir.

HARITA AYARLAMALARI

  • Macmillan Estate binalarında birkaç totem yumurtlama noktası eklendi
  • Labirent fayanslar arasında daha fazla mesafe oluşturmak için Düzeltilmiş Torment Creek ve Rancid Abattoir harita düzenleri
  • Her bir haritanın çini sayısına göre kanca sayısını değiştirdi (Toplam Çini Sayısı / 3)
  • Çeşitli haritalarda geliştirilmiş totem yerleşimi
  • Macmillan Estate, Autohaven Wreckers ve Coldwind Farm temalarının haritalarındaki palet döngüleri, eğlenceli faktörlerini arttırmak için değiştirildi.
  • Hayatta kalanlara yakın yumurtlamaların meydana gelmesini en aza indirgemek için Survivor-on-Survivor yumurtlama kurallarını rahatlattı.
  • Badham, Hastane ve "harita" içinde güncellenmiş paletler Usul dağıtım sistemi kullanmak için Oyun. Bu daha adil bir palet üretimi ile sonuçlanmalıdır.

YANARDÖNER KIRIKLAR

Kırkayak ekonomisi tamamen yeniden işlendi:
  • Artık parçaları, Oyuncu Seviyenizi seviyelendirerek elde ediliyor
  • Parçalar için maksimum başlık kaldırıldı
  • Sırların Tapınak çaylanabilir perk maliyetleri 2700/2000 (daha önce 750/550) olarak arttırılmıştır. Bu platform tüm platformlarda yayınlanana kadar Sırlar Tapınağı boş kalacağını unutmayın.
  • Shrine şimdi, Secrets of Shrine'dan satın alınabilir kazançları satın almanın yanı sıra, mağazadan belirli karakterleri ve kozmetik ürünleri satın almak için kullanılabilir. 
    * Tapınaktan zaten sahip olunan Teachable Perk satın alırken alınan Bloodpoints miktarı, sırasıyla yeni ve eski pereler için sırasıyla 200000/150000 (250000/200000) seviyesine düşürüldü.

PUANLAMA

Aşağıdaki puanlama olayları ilk Bloodpoints ödülünü artırmış, ancak oyun sırasında ek zamanlar tetiklendiğinde azalan getirilerle ayarlanmıştır. Bu, özellikle bir deneme sonunda sürekli olarak az miktarda Kan Puanı alan kişiler için Kan Puanlarının kazancını artıracaktır.
  • Hedefler, Coop (10'dan 25'e çıkarıldı)
  • Boldness, Chased (20 / sn'den 40 / sn'ye çıkarıldı)
  • Cesaret, Kaçtı (250'den 400'e çıkarıldı)
  • Acımasızlık, Vuruş (300'den 500'e yükseldi)
  • Avcı, Chase (5 / sn'den 10 / sn'ye çıkarıldı)
  • Avcı, Survivor Bulundu (200'den 400'e çıkarıldı)

AMBLEMLER

iyiliksever
  • Hayırsever puanların başlangıç ​​miktarını arttırdı (20 puandan 35 puana kadar)
Işık getiren
  • Bronz kalitesine ulaşma zorunluluğu azaldı (50'den 30'a kadar)
  • Altın kalitesine ulaşma zorunluluğu azaldı (230'dan 190'a kadar)
  • Yanardöner kaliteye ulaşma gereksinimini azalttı (310 noktadan 270 noktaya kadar)
  • Gümüş kalitesine ulaşma zorunluluğu azaldı (130 puandan 100 puana)
yırtan kimse
  • Bronz kalitesine ulaşma ihtiyacını arttırdı (200'den 230'a kadar)
  • Altın kalitesine ulaşmak için gerekliliği azalttı (700 puandan 560 puana)
  • Yanardöner kaliteye ulaşma ihtiyacını azalttı (1100'den 880'e kadar)
  • Gümüş kalitesine ulaşmak için gerekliliği azalttı (400 puandan 380 puana kadar)
kovalayan
  • Bronz kalitesine ulaşma ihtiyacını arttırdı (550 puandan 650 puana)
  • Gümüş kalitesini elde etme gereksinimini arttırdı (1100 puandan 1230 puana kadar)
  • Altın kalitesine ulaşmak için gerekliliği azalttı (2200'den 1800'e kadar)
  • Yanardöner kaliteye ulaşma zorunluluğu azaldı (3300 puandan 2550 puana)
Paletler
Palet Etkileşim ve Stun Zone değişiklikleri
  • Palet stun hitbox'ın boyutlarını ayarladı. Vurmalı kutu bir taraftan diğerinden daha büyüktü ve hem ayakta paleti hem de düşmüş paleti kapsadı. Sadece düşmüş paleti kapsayacak şekilde azaltılmıştır.
  • Bir paleti düşürme ve hızla palet vakum olarak adlandırılan alanı çaprazlama yeteneği kaldırıldı. Bu değişiklikle, hayatta kalan kişi, etkileşimi tetiklerken daima paletin aynı tarafında kalır.
  • Hayatta kalanların paletlerini düşürme şekli değişti, etkileşim artık hız / yön esaslı değil, girdi temelli. Eğer durma noktasına gelen bir paleti damla istiyorsanız, sadece sen paleti bırakarak sonra kalmak istiyorum paletin tarafta olmak gerekir ve damla palet etkileşim tuşuna basın. Eğer bir taraftan diğer tarafa sizi çekmek için bir vakum artık olmadığı için, size karşı tarafında paleti damla istiyorsanız, size palet üzerinden çalışmasını olmalıdır ve üzerinde olduğunda damla palet etkileşim tuşuna basın paletin diğer tarafı. * Paleti düşürürken acele tuşunu (PC'de SHIFT tuşu) tutarsanız paleti bırakamayacağınız bir sorunu çözmeye çalışıyoruz.

PERKS

Ölü zor:
  • Serserinin aktif olduğunu belirtmek için yeni bir animasyon eklendi
  • Havadayken Dead Hard'dan hız artışı kaldırıldı. Bu değişiklik, çeşitli haritalarda çeşitli oyun rehine sorunlarının giderilmesini amaçlamaktadır.
Dengeli İniş:
  • Tüm Katlar için 3 saniyeliğine% 150 sprint eklendi
  • Sprint 60/50/40 saniye için Tükenme neden olur
  • Uzun düşüşlerden kaynaklanan stagger etkileri, tüm Katlılar için% 75 oranında azaltılmıştır.
Stake:
  • Bir jeton tüketildiğinde, Stake Out'ın ilerlemesi artık kaybolmaz

HATA DÜZELTMELERİ

KILLER ILE ILGILI

  • Hillbilly ile bir Chainsaw Sprint'in sonunda Bloodlust'ın sıfırlanmasına neden olan bir sorun düzeltildi. Bloodlust şimdi Chainsaw Sprint'in başlangıcında sıfırlanacak.
  • Doktor'un Maple Knight eklentisinin düzgün çalışmamasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Huntress 'hatchets Lampkin Lane bir piknik bankta bir çarpışma vurmak neden bir sorun düzeltildi
  • Avcıların hatchet'lerinin, jeneratörlerdeki motor kısmına atıldığında bir çarpışmaya neden olmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Huntress 'hatchets pick up kamyon varlığının flatbed üzerine atıldığında bir çarpışmalara çarpmasına neden olan bir sorun düzeltildi
  • Huntress'in kırmızı lekesinin boşta iken titremesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Wraith'in kırmızı lekesinin, başarılı bir şekilde gizlendikten birkaç saniye sonra görülmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Bir av tüfeği ile bir Survivor'a başarılı bir şekilde vururken, kan splatterlerinin Huntress'in ekranında görünmesine neden olan bir sorun düzeltildi
  • Önünde bir ayı tuzağı olan bir totem temizlemeye çalışırken oyuncuların takılıp kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Wraith ve Hemşire için Killer Burn skoru etkinliklerine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Survivor'un, bir Survivor'un, canlandırma sırasında Killer'e bir palet düşürdüğü sırada kısa bir süre uçmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Survivors kameranın bir dolaptan çekildiğinde veya Killer tarafından kesintiye uğradığında ofset haline gelmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Trappers eklenti Logwood Boya'nın Tar Şişesi eklentisine öncelik vermesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Mint Rag eklentisi ile bir tuzağına teleport yaparken Hag'un dünyadan düşmesine neden olabilecek bir sorun düzeltildi
  • Bir müşteri Killer çıkış soyunma animasyonunu kesintiye uğratmış olsaydı, bir müşterinin etkileşime girememesi ve konumlarından tekrar tekrar ışınlanamamasına neden olabilecek bir sorun düzeltildi.
  • Bir ev sahibi Trapper'ın hapsedilmiş bir Survivor'u toplarken havada başlatılmasına neden olabilecek bir sorun düzeltildi
  • Onları iyileştirmek imkansız hale getiren bir sorun düzeltildi, bunun dışında yapış ya da Killer sersemletme animasyonu sırasında Ölü Sert'i kullanarak omuzlarından kurtulmak
  • Katilin altındaki bir Survivor'a çarpmayı imkânsız hale getiren bir sorun düzeltildi
  • Avcıların hatch'lerinin Survivors'u duvarlara çarpmasını mümkün kılan bir sorun düzeltildi.
  • Hemşire göz kırpma hedefine (ve böylece ek hava pazara ait hedef göz kırpma göstergesinin) yanıp sönerken / yanıp sönerken engellerin etrafından dolanmasına neden olacak bir sorun düzeltildi.
  • Doktor'un yanılsamalarının donanımlı özelleştirme öğeleriyle eşleşmediği bir sorun düzeltildi
  • Şekil olarak Survivor'u takip ederken saçın vurgulanmadığı bir konu düzeltildi
  • Hag'un, Kabusun ve Domuzun pencereleri tokatlamaktan daha yavaş bir şekilde amaçlanan bir sorun düzeltildi. Bütün katiller artık 1,7 saniyede pencereleri tonozlamalı.

HARITAYA ÖZEL

  • Merdiven durumlarının nerede olduğunu doğru bir şekilde göstermek için Oyun haritasında yerdeki beyaz okların konumunu değiştirdi.
  • Pale Rose haritasında çok sayıda paletin ortaya çıkmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Oyuncular Autohaven Wreckers haritalarında bir kaya üzerinde yürümek için izin verilen bir sorun düzeltildi
  • Lampkin Lane'de bir göğüs ve bir çit arasında geçilmez bir boşluğa neden olan bir sorun düzeltildi
  • Lery'nin Memorial Enstitüsü haritasında bir sandık ve bir sıra koltuk arasında geçilmez bir boşluğa neden olan bir sorun düzeltildi
  • Kızıl Orman haritasında bir tepe ve bir ağaç arasında geçilmez bir boşluğa neden olan bir sorun düzeltildi
  • Anneler Konutunda erişilemeyen bir Yapboz kutusuna veya göğsüne neden olan bir sorun düzeltildi
  • Coldwind Farm haritalarında erişilemeyen Jigsaw kutusuna veya sandığa neden olan bir sorun düzeltildi
  • Grim Pantry haritasındaki erişilemeyen Jigsaw kutusuna veya sandığa neden olan bir sorun düzeltildi
  • MacMillan Estate haritalarında erişilemeyen Jigsaw kutusuna veya sandığa neden olan bir sorun düzeltildi
  • Lery'nin Memorial Enstitüsü haritasındaki çıkış kapılarından birinin köşesinde bir Survivor'a vurarak Killer'lerin sıkışmasına neden olabilecek bir sorun düzeltildi.
  • MacMillan Estate tema haritalarındaki çıkış ile bir tuğla duvar ve bir ağaç arasında geçilmez bir boşluğa neden olabilecek bir sorun düzeltildi
  • Oyun haritasının KDV odasındaki jeneratörün bir taraftan erişilememesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Autohaven Wrecker's ve Coldwind Farm temalarındaki varlıkların üstesinden gelmek için The Nurse'nin göz kırpma gücünü kullanmasını imkansız kılan bir sorun düzeltildi.
  • Suffocation Pit haritasındaki kasalar ve küçük kütük yığını arasında bir totem temizlemeyi imkansız kılan bir sorun düzeltildi.
  • Killer'lerin Dökümhanedeki jeneratörü bir tarafa zarar vermesini önleyen bir sorun düzeltildi
  • Birden çok haritadaki çeşitli LOD sorunları düzeltildi
  • The Nightmare ile Dream State'de daha görünür hale getirmek için The Game haritasındaki karanlık odalardan birkaçında parlaklığı değiştirdi

SES VE YERELLEŞTIRME

  • Dwight, Meg, Claudette, Jake, Trapper, Wraith ve Hillbilly için Adept başarılarının kilidini açmak için gereken şartları diğer Adept başarıları ile tutarlı tutmak için değiştirdi. Lütfen dikkat: Başarıda kısmi ilerleme varsa, kilit açma gereksinimleri değiştiğinden bu durum kaybedilecektir.
  • Bir müşterinin bir lobiden atılmasına neden olabilecek bir sorunu giderdi, ardından bir Kolay Anti Hile hata mesajı aldı
  • Dili, Lehçe'ye ayarlandığında, Shape'in Vanity Mirror eklentisinin yanlış açıklamaya neden olmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Bir Survivor'la bağlantı kurduktan sonra, ses çıkarmanın ses çıkarmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Killer, Monitör ve Kötüye kullanılan bir ekipmana sahipken kalp atışlarını son derece zorlaştıracak bir sorun düzeltildi.
  • Dead Hard perk in İngilizce olarak yanlış biçimlendirilmesi düzeltildi
  • Fransız, İtalyan, Alman ve İspanyol'daki Claudette'nin Myopian Frohawk kafa özelleştirme açıklaması açıklandı
  • İngilizce II. Kademe için Bloodhound perk'indeki yanlış değerler düzeltildi
  • İtalyanca için bazı eksik yerelleştirme
  • Farklı kullanıcı arayüzü ve simge geliştirmeleri
  • Kapak sesini biraz daha yüksek ve sabit ses oklüzyonu olacak şekilde ayarladı

ÇEŞITLI

  • Rapor ikonunu griden beyaza değiştirdi
  • Survivors'un belirli koşullar altında başlarına ters bir ayı tuzağıyla kaçmasına izin veren bir sorun düzeltildi
  • David Kings ceket tasmalarının kurban edildikten sonra yüzen kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi
  • Killer'in düşen bir Survivor'u aldığında animasyonda bir desync'e neden olan bir sorun düzeltildi
  • Temizlenmiş totemlerin 2. katta temizlendiğinde zemin / tavanlardan düşmesine neden olan bir sorun düzeltildi
  • Sağ kalanların sağlık durumunun azlığıyla çıkarken Hayatta kalanların sağlık durumunun Ölü olarak görünmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Bir jeneratöre dokunduktan sonra otomatik kaydetme simgesinin görünmesine neden olan bir sorun giderildi
  • Kesilen Survivor vücudunun Killers'in omurgasından koparken yüzen kalmasına neden olan bir sorun düzeltildi
  • Oyuncuya raporlama yaparken veya bir oyuncuya sahne verirken oyuncu profilinin açılmasına neden olan bir sorun düzeltildi
  • Katillerin, Killer'e çok yakınken bir beceri kontrolünden geçerken bir jeneratöre itilmesine neden olabilecek bir sorun düzeltildi.
  • Survivor bir palet üzerinde tonozlu iken maç sona erdiğinde bir kazaya neden olabilecek bir sorun düzeltildi
  • Killer hayatta kalanlara aynı anda kapaktan geçerken, canlandırma ve sağlık durumlarında bir desinmeye neden olabilecek bir sorun düzeltildi.
  • Ayın ağaçların ve diğer varlıkların görünmesine neden olabilecek bir sorun düzeltildi
  • Çizik izlerinin duvarlar ve zeminlerden oluşmasına neden olabilecek bir sorun düzeltildi
  • Hayatta kalan kişinin tonoz aldığı palet / pencerenin arka tarafına geri ışınlanmasına neden olabilecek bir sorun düzeltildi.
  • Kesinti animasyonuna nadiren neden olabilecek bir sorun düzeltildi
  • Katil'i önlerinde duran Survivor ile kör etmeyi imkansız kılan bir mesele düzeltildi.
  • Taking One for The Team başarısında ilerleme kaydedilmesini imkansız kılan bir sorun düzeltildi.
  • Cannibal'in motorlu testeresinin daha önce kullanmadığı taktirde memento mori sırasında gürültü yapmadığı bir konu düzeltildi.
  • Sıradaki oyuncular için pipslerin Tally ekran sayfasında görüntüleneceği bir sorun düzeltildi (üst sağdaki sıra göstergesinde tutarsızlığa neden oluyor)
  • Diğer oyunculardan bakış açısını destekleyen birden fazla karakter özelleştirme örneği
  • Birden çok karakter ve özelleştirme öğeleri için özelleştirme kırpma ve kaplama sorunları için geliştirmeler
  • Çeşitli stabilite iyileştirmeleri



0 Response to "Dead By Daylight Yeni Gelen Güncelleme "

Post a Comment

Iklan Atas Artikel