-->
Online Kafa Topu 2 Hile

Online Kafa Topu 2 Hile


Online Kafa Topu Hile Adında Oyuncuların Hesapları Çalınıyor 

 Başlıkta Online Kafa Topu Hile yazıyor evet ama ben burada hile paylaşmayacağım.Bana kızabilirsiniz haklısınız fakat bu yazıyı okuduktan sonra teşekkür edeceksiniz.Bir ziyaretçimizin    isteği üzerine Online Kafa Topu Hile başlıklı videoların ve yayınların daha fazla hesap çalmasını önleyeceğiz.



 Öncelikle Online Kafa Topu ve Kafa Topu 2 oyunlarında şuanda çalışan hiçbir hile bulunmamaktadır ve yeni hile çıksa bile oyun yapımcıları hemen nerede hata varsa düzeltecektir. Bu yüzden bu yazıyı okuduktan sonra sizden bir daha bu konuyu araştırmamanızı öneriyorum. Çünkü hırsızlar hesaplarınızı çalmak için bir çok yöntem geliştirmişler. Mesela birinci zeki hırsızın yöntemini sizlerle paylaşacağım.



  Bir önceki cümlede zeki hırsız dedim evet zeki çünkü hırsız kendi sitesinde veya kanalında yöntemi uygulamak yerine bir anket sitesini kullanarak hesap çalmaya başlamış.Büyük ihtimalde baya oyuncunun hesabını çalmış çünkü Google'de ilk sayfada birinci olarak sıralanmış .



   Anketin ilk bölümünde hangi  hileleri isterseniz? sorusunu yanıtlıyorsunuz. Hemen sonra miktar soruyor . Buraya kadar her şey bir hileye normal fakat bu iki sorudan sonra sizden kullanıcı adınızı ve şifrenizi alıyor.Kullanıcı adınızı ve oyun şifrenizi yazdıktan sonra gidip bir bardak soğuk su içiyorsunuz.Bu yüzden arkadaşlar hile kullanmayınız...


3 Responses to "Online Kafa Topu 2 Hile "

  1. Hll
    bende gerçekçi diye baktım indirmezdim zaten

    ReplyDelete
  2. VALLA DOSTUM HAKLISIN GEL MİLLETE ANLAT ANLAYAN OLURSA BU SAYFAYI GORDUM HACK OLDUGUNU ANLADIM ZATEN BENDE KAYIT OLDUM AMA PLANIN ARKA TARAFINDAN :)) SAZAN GELİRSE İŞİNİ BİTİRECEM ESSEK HERİFİN HARBİ BİR MALIN TEKİ BOYLE ACEMİCE YAPMISKI O KADAR OLUR :) NEYSE BOYLE BİLGİLENDİRME VERMEN COK İYİ OLMUS AMA WEB SCRİPTİN META TAG: KISMINA BASLIK OLARAK BASKA KELİME GİR Kİ İLK ONCE SENİN SİTEN GELSİN SOYLE KAFA TOPU,KAFA,2,HİLE,HACK,BEDAVA, GİBİ KELİMELER GİR BASA GELİR KOLAY GELSİN KARDESİM.....

    ReplyDelete

Iklan Atas Artikel