-->
Business Tour Sistem Gereksinimleri

Business Tour Sistem Gereksinimleri

   Business Tour ilk çıktığında çok fazla kitle toplamamıştı fakat geçtiğimiz günlerde yayıncılar tarafından yeniden popüler oldu.Business Tour sistem gereksinimlerini bu yazımızda bulabilirsiniz.

     Business Tour  öyle abartılacak derecede sistem gereksinimi isteyen bir oyun değil Minecraft açan bilgisayar bile bu oyunu kaldırır.

      Minimum Sistem Gereksinimleri

    • İşletim Sistemi: Windows XP/Vista/7/8/10
    • İşlemci: 1500 MHz
    • DirectX: Sürüm 9.0c
    • Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı

İşinize Yarayabilir  : Business Tour Nasıl Oynanır ?

6 Responses to "Business Tour Sistem Gereksinimleri"

  1. Kaç gb veya kaç mb oyun

    ReplyDelete
  2. Benim Ekran Kartım 512 MB 4gb ramim var yeterlimi bunun için işlemcide pentium çünkü 11 senelik laptopumla oynuyorum yazın Kasa Toplayacağımda neyse bekliyorum yazı ve cevabınızı

    ReplyDelete

Iklan Atas Artikel