-->
Enes Batur feat. Kaya Giray Gel Hadi Gel Şarkı Sözleri

Enes Batur feat. Kaya Giray Gel Hadi Gel Şarkı Sözleri



  Enes Batur ve Kaya Giray'ın yeni profesyonel şarkısı dün Enes Baturun kanalında yayınladı. İşte Gel Hadi Gel şarkı sözleri. Çoğu kişi Başak Karahan'dan ayrıldığını açıkladıktan 1 gün sonra yayınladığı için Başak Karahan'a gönderme olarak algıladı.

Söz: Umut Timur, Kaya Giray Beste: Umut Timur Müzik: Umut Timur, Joost Jellema Yönetmen: Gökhan Çalbay , Cihan Çalbay Teşekkürler : Closeup Media Özge Mermer Micegoo Go2Night Poli Foni Organizasyon Boyalı Eller "Gel Hadi Gel" şarkı sözleri ile : Gel Hadi Gel Hadi Gel Benim Olanı Bana Ver Uçurumdan al kurtar beni Gel Hadi Gel Hadi Gel Benim Olanı Bana Ver Uçurumdan al kurtar beni Pes etme Sakın gücün Kalbinde Ayağa kalk hadi ve gücü bul kendinde Dün seni aşağı çekeni bugün affetme Düştükçe ayağa kalk ve Sakın Pes Etme Yapamazsın Diyenleri Dinleme Sesini çıkar kendini Gizleme Eğlen bunu asla Esirgeme Dans et hadi düşmeden İkileme Sabırla bekledim sevinci Uykusuz kaybedip bilinci Çok üzülsem mutluluk gelir mi ? Ay ay ay ay ... Gel Hadi Gel Hadi Gel Benim Olanı Bana Ver Uçurumdan al kurtar beni Gel Hadi Gel Hadi Gel Benim Olanı Bana Ver Uçurumdan al kurtar beni Hayat Bu Engebeli Çıkıntılı Sevmekte sevilmekte sıkıntılı Herkes para pula çok takıntılı Çabala durmadan söndürme Işıltını Yapamazsın Diyenleri Dinleme Sesini çıkar kendini Gizleme Eğlen bunu asla Esirgeme Dans et hadi düşmeden İkileme Sabırla bekledim sevinci Uykusuz kaybedip bilinci Çok üzülsem mutluluk gelir mi ? Ay ay ay ay ... Önüme bütün İmkanları Ser Ser Kaderim En imkansızı Seçer Seçer Önüme bütün İmkanları Ser Ser Kaderim En imkansızı Seçer Seçer

Şarkıyı Dinlemek İsteyenler İçin




0 Response to "Enes Batur feat. Kaya Giray Gel Hadi Gel Şarkı Sözleri"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel