-->
PUBG 11 Temmuz Güncelleme Notları

PUBG 11 Temmuz Güncelleme Notları

 PUBG 11 Temmuz Güncelleme Notları

  Her ne kadar Pubg son zamanlarda unutulsa da Fortnite vb oyunlar çıksa da oyun hala 1 milyon oyuncuya kitlesini korumak için sık sık güncelleme getiriyor bunlardan biri ise bugün saat 7.50 geçe geldi.

Pubg 11 Temmuz   Güncelleme Notu 


Herkese selam,

Bugün bazı yeni hatalara hitap etmek için test sunucusuna daha küçük bir güncelleme gönderiyoruz.

Öncelikle, düzeltmelerle zaten çözdüğümüz en son yamadan iki sorun hakkında konuşmak istiyoruz:
Sanhok için planlanan sunucu optimizasyonlarının düzgün bir şekilde uygulanmadığı ve bu durumun 9 Temmuz'da yürürlüğe giren bir düzeltmeyle çözüldüğü ortaya çıktı.
Ayrıca, hafta sonu bir düzeltme göndererek çözdüğümüz NA'da ping tabanlı eşleştirmeyi engelleyen bir sorun vardı. Sorun, tüm oyuncuların varsayılan bölgesini NA'ya ayarlayan bir hata tarafından kısmen artarak (birçok oyuncunun fark etmeden NA için sıraya girmesine neden olmuştur).
Bu test sunucusu süresi, daha küçük eşleşen havuzu birleştirmek ve sıra sürelerini azaltmak için aşağıdaki sunucularda sınırlı bir kapasitede açılacaktır.

AS - TPP
Solo / Duo / Kadro

NA - FPP
Yalnız / Kadro

Aşağıda, bu düzeltme ekiyle gönderdiğimiz bazı ek hızlı düzeltmelerin ayrıntıları verilmiştir.

Yama Değişiklikleri

Oynanış
Kamyonetin geliştirilmiş arazi sürüş performansı.
Tüm SMG'ler için demir görme varsayılan sıfırlama şimdi 100m'dir.
Tatar yayının sıfırlanması, kapsam eklenmiş olsa bile her zaman 25 metredir.
Hata düzeltmeleri
SLR'de yanlış 4x kapsamı (ACOG) retikülü ile ilgili bir sorun düzeltildi. Şimdi chevron yerine bir çapraz tip retikül kullanılır.
Sürücü koltuğundan geçiş yaptıktan sonra hemen nişan almanızı engelleyen bir sorun düzeltildi.

Bu güncellemeden önce sunucularımıza göndereceğimiz bir başka hata düzeltmesi daha var: Bu, bazen oyuncuların takım arkadaşlarını yeniden canlandırabilmesini engelleyen bir sorunla ilgili. Bu hata maalesef bazı hileleri daha iyi tespit etmemize yardımcı olan canlandırmalarla ilgili yeni kod nedeniyle tanıtıldı. Yamaç notlarında genellikle bu doğadaki değişikliklerden bahsetmiyoruz, çünkü hile yapanlar için çok fazla bilgi vermek istemiyoruz.

Son olarak, Sanhok'u seven oyunculardan çok sayıda geri bildirim aldıktan sonra, yakında canlı sunuculardaki harita için MMR eşleştirme özelliğini de açacağız. Birçoğumuzdan aldığımız geri bildirime, bunun haritayı daha anlamlı ve rekabetçi bir deneyim haline getireceğine katılıyoruz.

EKİBİNDEN BİR NOT

Amacımız her zaman size daha iyi bir savaş royale deneyimi sunmak için çalışmaktır. Bunu yapmak için daha fazla performans iyileştirmesi ve ek hata düzeltmeleri göndermemiz gerektiğini biliyoruz. Çabalarınızın çoğunun daha etkili olması gerektiği ve oyunun daha da iyileştirilmesine ihtiyaç duyduğu yönünde yorumlar da dahil olmak üzere, çoğunuzun kısa bir süre önce yapmış olduğu oyun eleştirilerine katılıyoruz. Bu geri bildirimi çok takdir ediyoruz ve bunların hepsinin PUBG için destek ve sevgi yerlerinden geldiğini biliyoruz.

Şu anda, PUBG'nin karşılaştığı çeşitli sorunları çözmek, sunucu performansını, istemci tarafındaki performansı, hileyi önleme ve hataları önceliklendirmek için yeni planlar geliştiriyoruz. Önümüzdeki birkaç hafta boyunca yeni içerik göndermeye ve PGI'ye hazırlanmaya devam ederken, PGI bittikten kısa bir süre sonra bu planlar hakkında daha fazla bilgi paylaşmaya niyetliyiz. Dev ekibimiz, planlarımızın düzgün ve ayrıntılı değişiklikleri duyurmak için iyi bir şekilde düzenlendiğinden emin olmak için elinden gelenin en iyisini yapıyor.

PUBG'yi sizin yaptığınız kadar seviyoruz ve oyunu iyileştirmek için mümkün olan her şeyi yapmaya devam edeceğiz.

Oynadığınız için teşekkürler,
Arkadaşların PUBG Corp.

Çevrilmiştir...

1 Response to "PUBG 11 Temmuz Güncelleme Notları"

Iklan Atas Artikel